אירוע עבור מטרנה- השקת מחיות מטרנה

הבריף

השקה ישראלית למוצר עולמי – מחיות גרבר הפכו למחיות מטרנה.

המותג ביקש להשיג: חדירה לשוק, הפצת הבשורה, מיצוב כמוביל, איכותי ו"-mom approved"

התוצרים

20 משפיעניות, בלוגריות ומובילות דעת קהל השתתפו

100% סיקור חיובי בבלוגים

אינג'יימנט גבוה של צ'ק אינים, תמונות, תיוגים ומנשנים

חשיפה משוקללת של כ-150.K

מעורבות גבוהה של המשתתפות בדיונים רלוונטיים בקבוצות אימהות מובילות, פורומים וקהילות

מיצוב מטרנה כמותג שמשקיע בבלוגספירה ומבין את כוחה.

הקונספט

מהשדה לצנצנת המחית.

לוקיישן: קיצ'ן מרקט בנמל ת"א.

סגרנו את מסעדת הקיצ'ן מרקט והלבשנו את החלל כולו בלוק אנד פיל של שדה, שוק איכרים, בריאות וטריות.

20 בלוגריות, משפיעניות ומובילות דעת קהל מעולם האימהות, הורות, קולינריה, צרכנות ולייפסטייל הגיעו לאירוע שהתחיל בשעה 19:00 בארוחת ערב קלה, המשיך בהרצאה קצרה של אורלי פיינה מנהלת מדעית של מטרנה ומשם לחוויה יוצאת דופן בניצוחה של פאולה רוזנברג – נטורופטית ומוחית לרפואה טבעית: מה עובר תינוק בפעם הראשונה שהוא טועם מוצקים. במהלך הסדנא התבקשו המשתתפות לכסות את עיניהן ולטעום מרקמים וטעמים שונים תוך כדי שפאולה מחזירה אותן לזכרונות רחוקים ומעצבי חיים.

את הערב סיימנו בקינוחים מושלמים, גודי בגס ותחושה של עוד.